Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 10:54 - Държава
Автор: bulgarianland Категория: Новини   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.02.2013 11:03


 "We own this country [...]
Politicians are employees of ours.
And when someone doesn"t do the job,
we gotta let "em go."
Clint Eastwood

"Ние сме собственици на държавата.
А политиците са нашите служители.
И ако някой от тях не си върши
работата, ние го уволняваме."
   - Когато бях на 4 годинки и посягах към различни предмети, майка ми ме спираше с обяснение кое на кого е и че нямам право да го пипам. Често ми обясняваше, че някои предмети са на държавата. Аз попитах: "А кой е държавата?" Тя ми отговори: "Държавата това сме всички ние, аз, ти и всички останали хора по улицата."

- Не след дълго разбрах, че държавата не сме нито аз, нито моите родители, нито хората които виждах по улицата. Всички ние нямахме нищо от онова, което имаха други хора, които не ходят по улицата.

Във всички общества, без изключение, държавата за едни е майка, за други мащеха. Разликата се състои единствено в това, за каква част от населението, държавата е майка и за каква - мащеха.

В момента богатите семейства по света съставляват 18% от всички семейства и притежават 88% от обществените блага, като тенденцията е тяхната собственост да се увеличава, за сметка на увеличаване броя на безимуществените членове на обществото.

През време на социализма, българската държава проявява белези на суверенна държава с вътрешна и външна политика. Характерно за суверенната държава е митническа политика, миграционна политика, армия за опазване на териториалната цялост. Съвкупността от митническа политика, регулиране на миграцията и армията, представлява Firewall на една държава.

Един компютър без ефективен Firewall, е постоянен обект на атаки от "троянски коне", които го превръщат в Зомби.

Една държава без ефективна митническа политика, която да защитава местната промишленост, без миграционна политика и армия, е васална държава. Васалната държава прилича на публичен дом, в който всеки може да влиза, да се забавлява и да излиза, когато си пожелае.

Разликата между васалната държава и публичния дом е, че в публичния дом можеш само да вкарваш пари, но не можеш да изкарваш от него проститутките, докато във васалната държава можеш да вкарваш и изкарваш каквото си пожелаеш, дори не ти се налага да плащаш за това.

Клинт Истууд в речта си за президентските избори в САЩ ноември 2012 казва истината. Държавата е собственост на богатите, а политиците са назначени да обслужват собствениците ѝ. И ако политиците не обслужват добре, ги уволняват.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianland
Категория: Тя и той
Прочетен: 274344
Постинги: 216
Коментари: 73
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031