Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2012 10:47 - РАЗЛИЧЕН СВЯТ НЕ СЕ ГРАДИ ОТ БЕЗРАЗЛИЧНИ ХОРА
Автор: bulgarianland Категория: Тя и той   
Прочетен: 977 Коментари: 0 Гласове:
0



Отказвам да съм гражданин повече на тази страна. Току що в центъра на София , на осветено и оживено място пред очите ми беше нападната възрастна жена ровеща в кофите. Млад циганин, отиде хладнокръвно до нея и делово и прасна 2 крошета, жената падна и започна да плаче. Разкрещях се и отидох да помогна на жената.
Докато я вдигах под любопитния поглед на друга група млади цигани, които ни се смееха, получих същите крошета и паднах до нея. От отсрещната кръчма излязоха 10-на здрави мъже-българи които ме наблюдаваха докато се опитвам да стана и да вдигна жената. Помолих ги да извикат полиция .Те просто си влязоха вътре.. Циганинът си тръгна спокойно подсвирквайки си. Полиция така и не дойде. Никога през живота ми не са ме удряли. Никога Не са ми казвали "мръсна гяурко". И никога не съм се чувствала толкова безпомощна . Жената стана и си тръгна плачейки . Не поиска да я заведа в болница. Аз си тръгнах със спукана глава, насинено лице, и разбрах най сетне защо мъжете наистина са по силния пол - могат да бият. И с непоколебимата увереност още утре да започна да уча кучетата ми, които тревожно кръжаха над мен да нападат хора. Щом държавата не може да ме защити няма да ми налага нейните правила !
K. Lejkа



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianland
Категория: Тя и той
Прочетен: 276787
Постинги: 216
Коментари: 73
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930