Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2013 08:52 - АЗ съм против
Автор: bulgarianland Категория: Новини   
Прочетен: 2114 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2013 08:53


image
Светият Синод се обяви против гей парада

АЗ съм против

Дори и да има някаква сила, няма попчета да ме учат как да общувам с нея. Тия вземат държавна субсидия доста по-голяма от политиците, а активността им е или когато може да има изява за да станат по-известни или когато е заплатено.
Не искам да има вероучение в училище (може да има история на религиите, но преподавана от учител а не от попче или кадия)
Неискам една олигархична структура каквато е Църквата, да получава в допъкнение и държавна субсидия, а попчетата да са на държавна заплата и на края да им дават пенсии...
Трябва разни Църкви , джамии, врачки, гледачки да бъдат фирми, да плащат патент като развлекателно заведение и т.н.
Относно дали 90% са атеисти- може и да не съм прав , но като гледам плюсовете и минусите, вероятно поне 50% мислят като мен. На останалите трябва малко да им се обясни, че Христос е бил мъченик, изгонил е търговците от храма и е раздал всичко на бедните (разбирай го субсидиите)
И приятелю, запомни, аз лично за да съм против нещо, първо се информирам за всички негови плюсове и минуси , чел съм и стрия и новия завет както и корана. Ти приятелю който ми опонираш чел ли си поне новия завет?


Тагове:   Bulgaria,   Sofia,   homo,   парад,   Gay,   гей,   софия,   2013,   parade,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Това "Неискам една олигар...
18.06.2013 09:38
Това "Неискам една олигархична структура каквато е Църквата, да получава в допъкнение и държавна субсидия, а попчетата да са на държавна заплата и на края да им дават пенсии..."

а ние сме по Конституция православна християнска държава и християнските ценности и не са навредили, но липсата им има пагубна сила и това се вижда у нас- вашето искане е резултат и от комунистическия атеизъм, а това вреди лично на вас също, защото за всичко има видов ден, да видите, че има Бог също
Хубаво пишете, а не е излишно и да прочетете по вече и да не забравяме, че църквата ни запази, като народ... защото политиката на неразбирателство унищожи държавата ни и 500 години бяхме само територия. Днес пак политиката ще унищожи държавата, защото всеки е срещу всеки, а хората с вяра в Бог са способни само на добруването... което на вас липсва, защото сте слуга на дявола... на омразата, на рушенето... човек се учи , докато е жив
цитирай
2. danailvdimitrov - Аз пък съм против всякакви "гейчета","демократчета","педофилчета"....
18.06.2013 11:55
"атеистчета","модернистчета","протестантчета" чели и Библията и Корана и прочие отворковци да ми казват какви трябва да са ценностите на България.

Тази страна е православна от 1100 години и на който не му харесва -ВЪН!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianland
Категория: Тя и той
Прочетен: 276405
Постинги: 216
Коментари: 73
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930