Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2013 08:34 - България има демографска криза
Автор: bulgarianland Категория: Тя и той   
Прочетен: 707 Коментари: 0 Гласове:
0



А ние се чудим защо в България има демографска криза и младите хора напират към Терминал 2.

Моля отговорните институции, които прочетат това писмо и могат да помогнат да го направят, защото не е нужно само да се вайкаме, че през тази година новородените са по-малко дори от кризисната 1997 г. по времето на управлението на Жан Виденов, когато нямаше за България дори надежда да е член на ЕС и когато нашето законодателство не беше хармонизирано с европейското.

image
Това е писмото :

„Здравейте,

Казвам се Теодора Бакърджиева и Ви моля за съдействие,тъй като държавата ми отнема правото да изляза в майчинство.

От 2009г работех по безсрочно трудово правоотношение на длъжността „учител по английски език „при дружество „Ем Ди Ей „ООД, представлявано от Мариета Рохова.Макар това да не е изрично посочено в договора ми, реално изпълнявах трудовата си функция в училище за чужди езици „Александър „гр. Бургас.

През есента на2011г забременях,като уведомих своевременно работодателя си. Продължих да изпълнявам трудовите си задължения до 09.01.2012г, от която дата поради влошаване на състоянието ми, излязох в болничен, който беше удължен до 14.04.2012г, когато влезе в сила и 45дневния болничен за бременност и майчинство.Т.е. от 09.01.2012г, аз съм в непрекъснат болничен.

Всичките тези болнични бяха обжалвани на ТЕЛК комисии, чиито решения бяха в моя полза.

При справка в НАП установих, че на 26.02.2012г. трудовия ми договор е прекратен на основание чл328,ал.1,т.1 от КТ – при закриване на предприятието.

Поисках да се разберем с работодателя ми, но тя категорично отказа.

Започнах съдебно дело за незаконно уволнение (тъй като фирмата не беше стартиран процеса на ликвидация), което спечелих на първа инстанция, и след обжалването му, решението беше потвърдено и на Окръжен съд.

Според БРС признава и отменя уволнението ми, възстановява ме на заеманата ми длъжност и осъжда фирма „Ем Ди Ей „ООД да заплати 6 заплати обезщетение, както и разноски по делото.Това е Решение от 26.02.2013г.

Но по време на Съдебните дела, фирма Ем Ди Ей се ликвидира. ОПИТАХ да спра ликвидацията със служебна бележка от Районен съд Бургас, представена в НОИ, но не успях.

Според извадка от Търговския Регистър фирмата е ликвидирана на 11.12.2012г.

И тук идва един от въпросите, на който нито една институция не може да ми отговори.Какво да правя с това Решение. Нямаме субект, а реално училище Александър си съществува, но с нова фирма, чийто управител е съпруга на Мариета Рохова.

Вторият въпрос е, че НОИ Бургас, ми отказват да ми отпуснат майчинство, тъй като при възстановяване на работа, работодателят дължал осигуровки само за фонд Пенсии. Но аз съм в непрекъснат болничен до момента на раждане и реално, когато излизам в първия си болничен, аз съм осигурявана и за общо заболяване и за всичко. Така или иначе Работодателя не ги дължи тези осигуровки,тъй като съм в болничен.

На 25.05.2012г родих на тази държава живо и здраво момченце, а имам и дъщеря на 13г. И съм принудена да живея без никакви доходи, със заеми и кредити.

Аз дори не мога и да получа социална помощ за отглеждане на дете, защото е за минал период, а и аз в този момент ще се водя на трудов договор.

Държавата ми отнема правото да изляза в майчинство, а прие болничните ми за раждане и отглеждане на дете,които подадох лично след излизане на Съдебното Решение.

Сега обжалвам Разпореждането,, на НОИ, но директора каза, че отново ще ми откаже и аз отново трябва да вляза в Съда.А нищо не е безплатно, знаете.

Моля Ви, да ми помогнете.Все пак съм българка, която иска да живее с децата си в България. Имам и достойнство все още, и вяра.

Благодаря Ви предварително.

С уважение Теодора Бакърджиева гр.Бургас




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarianland
Категория: Тя и той
Прочетен: 274330
Постинги: 216
Коментари: 73
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031